Ürünümü İade veya Değişim İşlemi için Nasıl Gerçekleştirebilirim?


Eğer www.worldtech.com.tr'den satın aldığınız ürünler hâlâ kullanılmamış durumdaysa (jelatinleri açılmamış), 14 gün içerisinde değişim işlemi başlatabilirsiniz.


Lütfen unutmayın ki aldığınız her ürünün garanti koşulları ithalatçı tarafından belirlenmektedir. Firmamız ürünlere garanti sağlamamaktadır. Eğer aldığınız ürün bozuk veya çalışmıyorsa değişim sağlayabiliriz. Ürünün fonksiyonları, üreticilerden alınan bilgilere dayanmaktadır. Eğer bu bilgilerde yanlış veya eksik bir durum söz konusuysa, değişim işlemi gerçekleştirilmeyebilir.


Ürünü aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde, ürün ambalajını açmadan, tahrip etmeden veya bozmadan, kullanmadan iade edebilirsiniz. İade işlemi için ürünü, ürün faturasını ve sipariş numaranızı içeren bir dilekçe veya iade formu ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade işlemi için müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz zorunludur.


Lütfen gönderiyi teslim aldığınızda, paketin zarar gördüğünü düşünüyorsanız, firma yetkilisinin önünde paketi açarak içeriğini kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar tespit ederseniz, kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürünü teslim aldıktan sonra kargo firmasının sorumluluğunu kabul etmiş sayılırsınız.


Ambalajı açılmış, kullanılmış veya tahrip edilmiş ürünlerin iadesi maalesef kabul edilmemektedir. İlgili yasal düzenlemelere göre ambalajı açılmış ürünlerin iadesi mümkün değildir. Bu koşul, mesafeli satış sözleşmesinde belirtilmektedir.


Müşteri, ürünü aldığı andaki durumuyla iade etmeyi taahhüt eder. Eğer ürün kullanıldıysa, ürünün ticari değerindeki kaybı tazmin etmekle yükümlüdür.


Ürünü iade etmek veya alışverişi iptal etmek isterseniz, ürünün bize ulaştığı tarihten itibaren 10 gün içinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına yapılan iade işlemleri bankanın sürecine bağlı olarak 2-6 hafta sürebilir. Bu süreçte firmamızın kontrolü bulunmamaktadır.


Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma veya kullanılma gibi durumlar tespit edilirse, ürün iade alınmayabilir ve bedel iade edilmeyebilir.


Ürünün müşteriye tesliminden sonra ortaya çıkan arızalar için firmamız sorumlu değildir. Bu durumda üretici firmanın yetkili servislerine başvurmanız gerekmektedir.


Yukarıdaki koşullara uygun olarak iade edilen ürünlerin kargo ücreti müşteri tarafından karşılanmalıdır.


Havale ile yapılan iadeler 2 iş günü içinde, kredi kartı iadeleri ise 3 iş günü içinde gerçekleştirilir. Kredi kartı iadesi bankanın işlem sürecine bağlı olarak aynı gün hesabınıza yansımayabilir. "İptal Edildi" uyarısı göründükten sonra, tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler ise banka tarafından her ay artı bakiye olarak yansıtılır.